ROZWIJAJ SWOJĄ KARIERĘ W NOWOCZESNEJ I INNOWACYJNEJ FIRMIE - DOŁĄCZ DO NAS!

Jeśli chcesz dołączyć do ambitnego zespołu wdrażającego nowoczesny i innowacyjny model biznesowy oraz ostatnią rzeczą jakiej oczekujesz w pracy jest nuda, to sprawdź poniżej na jakie stanowiska możesz aktualnie aplikować.

Jak wygląda nasz proces rekrutacji?

1. Przesyłasz swoje CV i list motywacyjny na adres rekrutacja@novamed.pl

2. Weryfikujemy Twoje zgłoszenie pod kątem zgodności z wymaganiami danego stanowiska.

3. Kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

4. Odbywa się rozmowa kwalifikacyjna, którą prowadzi zespół rekrutacyjny, a jej ważnym elementem jest precyzyjne przedstawienie obowiązków i oczekiwań dotyczących pracownika zespołu Novamed. Wybrani kandydaci przechodzą do kolejnego etapu czyli finalnej rozmowy w której uczestniczy bezpośredni przełożony. W uzasadnionych przypadkach proces rekrutacji uzupełniany jest o testy wiedzy i umiejętności.

 

Obecnie poszukujemy:

 

Digital Marketing Specialist

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:

  • współtworzenie strategii digital: SEM, SEO, Social, Community jak również strategii content marketingu oraz lejka sprzedażowego
  • zarządzanie kampaniami w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube)
  • analityka i testowanie efektywności lejka sprzedażowego, administrowanie narzędziami analitycznymi
  • koordynacja tworzenia contentu marketingowego i jego publikacji w modelu omnichannel
  • współpraca i utrzymywanie ustalonego standardu serwisu dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych

Od kandydatów oczekujemy:

  • co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • doświadczenia w efektywnym opracowaniu i prowadzeniu kampanii content marketingu dla obszaru B2B i B2C.
  • dobra znajomości obszarów: Content Marketing, SEO, SEM, Social Selling
  • doświadczenia w prowadzeniu kampanii marketingowych oraz marketing automation
  • znajomości trendów w e-commerce i podstawowe kompetencje sprzedażowe
  • analitycznego myślenia
  • co najmniej dobrej znajomość języka angielskiego

Oferujemy m.in.:

  • umowę o pracę
  • możliwość awansu w dynamicznie rozwijającym się zespole
  • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji – system szkoleń
  • narzędzia pracy (komputer, telefon)

W przypadku zainteresowania powyższą ofertą prosimy o przesłanie swojego CV i listu motywacyjnego wraz z podaniem preferowanej lokalizacji pracy na adres email: marketing@novamed.pl w temacie wiadomości umieszczając hasło "DMS"

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji na potrzeby niezbędne dla realizacji procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Novamed.pl S.A. z siedzibą w Łodzi zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie w sprawie danych) (Dz. U UE L 119 z 4.5.2016, s. 1) oraz Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 po. 1000)."

Informujemy, że Administratorem danych jest Novamed.pl S.A.. z siedzibą w Łódź przy ul. Traktorowej 143. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne

 

Medical Key Account Specialist

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:

  • promowanie urządzeń medycznych wybranych marek wśród profesjonalistów medycznych oraz w wybranych sklepach medycznych
  • przygotowanie prezentacji i spotkań promocyjnych, udziału w konferencjach
  • realizacja planu marketingowego i sprzedażowego


Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego oraz znajomości języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym
  • mile widziane jest doświadczenie w Pulmunologii, Kardiologii lub Internie
  • udokumentowanej znajomość rynku
  • umiejętności samodzielnej organizacji pracy
  • chęci ciągłego rozwoju i doskonalenia swoich umiejętności
  • proaktywnego podejścia do powierzanych zadań
  • wysokiej kultury osobistej, uczciwości i umiejętności nawiązywania kontaktów
  • umiejętności pracy w zespole
  • ważnego prawa jazdy kat. B
  • umiejętności obsługi pakietu MS Office

Oferujemy m.in.:

  • umowę o pracę lub kontrakt 
  • możliwość tworzenia nowatorskiego systemu dystrybucji sprzętu i urządzeń medycznych, 
  • wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników (stała pensja + prowizja od sprzedaży),
  • narzędzia pracy (samochód, telefon),
  • możliwość awansu w dynamicznie rozwijającym się zespole – opracowana ścieżka kariery zawodowej,
  • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji – system szkoleń

W przypadku zainteresowania powyższą ofertą prosimy o przesłanie swojego CV i listu motywacyjnego wraz z podaniem preferowanej lokalizacji pracy na adres email: rekrutacja@novamed.pl w temacie wiadomości umieszczając hasło "MKAS"

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji na potrzeby niezbędne dla realizacji procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Novamed.pl S.A. z siedzibą w Łodzi zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie w sprawie danych) (Dz. U UE L 119 z 4.5.2016, s. 1) oraz Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 po. 1000)."

Informujemy, że Administratorem danych jest Novamed.pl S.A. z siedzibą w Łódź przy ul. Traktorowej 143. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

 

Category Manager Medical Devices

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada za:

  • tworzenie, monitorowanie i wdrażanie zintegrowanych planów rozwoju kategorii Medical,
  • zarządzanie asortymentem i tworzenie strategii dla poszczególnych kategorii Medical,
  • organizację kalendarza sprzedażowego i planów promocyjnych,
  • analizę posprzedażową, z uwzględnieniem wpływu działań marketingowych na sprzedaż,
  • zarządzanie optymalizacją stocku i łańcucha dostaw,
  • analizowanie rynku w oparciu o narzędzia analityczne,
  • raportowanie wyników przeprowadzonych działań.

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego oraz znajomości języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym
  • doświadczenia w zarządzaniu kategorią,
  • umiejętności samodzielnej organizacji pracy
  • chęci ciągłego rozwoju i doskonalenia swoich umiejętności
  • proaktywnego podejścia do powierzanych zadań
  • wysokiej kultury osobistej, uczciwości i umiejętności nawiązywania kontaktów
  • umiejętności pracy w zespole
  • umiejętności obsługi pakietu MS Office

Oferujemy m.in.:

  • umowę o pracę lub kontrakt 
  • możliwość tworzenia nowatorskiego systemu dystrybucji wysokiej jakości sprzętu i urządzeń medycznych, 
  • wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników (stała pensja + prowizja od wyników),
  • narzędzia pracy (komputer, telefon),
  • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji – system szkoleń

W przypadku zainteresowania powyższą ofertą prosimy o przesłanie swojego CV i listu motywacyjnego wraz z podaniem preferowanej lokalizacji pracy na adres email: rekrutacja@novamed.pl w temacie wiadomości umieszczając hasło "CATMAN"

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji na potrzeby niezbędne dla realizacji procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Novamed.pl S.A. z siedzibą w Łodzi zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie w sprawie danych) (Dz. U UE L 119 z 4.5.2016, s. 1) oraz Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 po. 1000)."

Informujemy, że Administratorem danych jest Novamed.pl S.A. z siedzibą w Łódź przy ul. Traktorowej 143. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

 

Field Account Executive - Opiekun Klienta

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada za:

  • budowanie partnerskich relacji z aptekami,
  • zarządzanie (doradztwo) kategorią sprzętu medycznego w Aptece,
  • rozwój rynku FMQOTC MD oraz pozyskiwanie nowych Klientów,
  • realizowanie strategii sprzedaży,
  • reprezentowanie firmy na szkoleniach i warsztatach szkoleniowych,

Wymagania:

  • wykształcenie średnie, preferowane wyższe,
  • mile widziane doświadczenie w sprzedaży,
  • zorientowanie na wynik biznesowy,
  • umiejętności społeczne, komunikacja, budowanie pozytywnych relacji interpersonalnych,
  • szybkość uczenia się,
  • motywacja i zaangażowanie do pracy oraz poczucie humoru.

Oferujemy m.in.:

  • umowę o pracę
  • możliwość tworzenia nowatorskiego systemu współpracy z aptekami opartego na zarządzaniu kategorią produktów wokół Pacjenta, 
  • wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników (stała pensja + prowizja od sprzedaży),
  • narzędzia pracy (samochód, telefon),
  • możliwość awansu w dynamicznie rozwijającym się zespole – opracowana ścieżka kariery zawodowej,
  • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji – system szkoleń

W przypadku zainteresowania powyższą ofertą prosimy o przesłanie swojego CV i listu motywacyjnego wraz z podaniem preferowanej lokalizacji pracy na adres email: rekrutacja@novamed.pl w temacie wiadomości umieszczając hasło "FIELD"

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji na potrzeby niezbędne dla realizacji procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Novamed.pl S.A. z siedzibą w Łodzi zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie w sprawie danych) (Dz. U UE L 119 z 4.5.2016, s. 1) oraz Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 po. 1000)."

Informujemy, że Administratorem danych jest Novamed.pl S.A. z siedzibą w Łódź przy ul. Traktorowej 143. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. 

  

Inside Junior Account Executive - Młodszy Telefoniczny Opiekun Klienta

Miejsce pracy: Łódź - Teofilów

Osoba zatrudniona na tym stanowisku jest odpowiedzialna za:

  • budowanie partnerskich relacji z Aptekami,
  • zarządzanie (doradztwo) kategorią sprzętu medycznego w Aptece,
  • pozyskiwanie nowych Klientów i rozwój rynku FMQOTC MD,
  • realizowanie strategii sprzedaży,

Wymagania:

  • wykształcenie średnie, mile widziane wyższe,
  • doświadczenie w sprzedaży to dodatkowy atut,
  • zorientowanie na wynik biznesowy,
  • umiejętności społeczne, komunikacja, budowanie pozytywnych relacji interpersonalnych,
  • szybkość uczenia się,
  • motywacja i zaangażowanie do pracy oraz poczucie humoru.

Oferujemy m.in.:

  • umowę o pracę
  • możliwość tworzenia nowatorskiego systemu współpracy z Aptekami opartego na zarządzaniu kategorią produktów wokół Pacjenta, 
  • wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników (stała pensja + prowizja od sprzedaży),
  • możliwość awansu w dynamicznie rozwijającym się zespole – opracowana ścieżka kariery zawodowej,
  • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji – system szkoleń

W przypadku zainteresowania powyższą ofertą prosimy o przesłanie swojego CV i listu motywacyjnego na adres email: rekrutacja@novamed.pl w temacie wiadomości umieszczając hasło "JUNIOR INSIDE"

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji na potrzeby niezbędne dla realizacji procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Novamed.pl S.A. z siedzibą w Łodzi zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie w sprawie danych) (Dz. U UE L 119 z 4.5.2016, s. 1) oraz Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 po. 1000)."

Informujemy, że Administratorem danych jest Novamed.pl S.A. z siedzibą w Łódź przy ul. Traktorowej 143. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

 

Customer Service Assistant - Asystent Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Łódź - Teofilów

Osoba zatrudniona na tym stanowisku jest odpowiedzialna za:

  • zapewnienie profesjonalnej pomocy dla Klientów korzystających ze sklepów internetowych
  • przyjmowanie i procesowanie zgłoszeń telefonicznych oraz emailowych 
  • udzielanie odpowiedzi na zapytania Klientów
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Wymagania:

  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • dobra dykcja
  • chęć do zdobywania nowej wiedzy i umiejętności
  • motywacja i zaangażowanie do pracy oraz poczucie humoru.

Oferujemy m.in.:

  • umowę o pracę
  • możliwość awansu w dynamicznie rozwijającym się zespole – opracowana ścieżka kariery zawodowej,
  • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji – system szkoleń

W przypadku zainteresowania powyższą ofertą prosimy o przesłanie swojego CV i listu motywacyjnego na adres email: rekrutacja@novamed.pl w temacie wiadomości umieszczając hasło "CUSTOMER SERVICE"

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji na potrzeby niezbędne dla realizacji procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Novamed.pl S.A. z siedzibą w Łodzi zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie w sprawie danych) (Dz. U UE L 119 z 4.5.2016, s. 1) oraz Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 po. 1000)."

Informujemy, że Administratorem danych jest Novamed.pl S.A. z siedzibą w Łódź przy ul. Traktorowej 143. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Newsletter

Subskrybuj nasz newsletter.